Alle vragen over zomerpakketten, leveringsvoorwaarden en betalingsregelingen vind je hier

Ondervind jij jezelf aan een aantal vragen over zomerpakketten, of wil je gewoon even op onderzoek uit over hoe wij te werk gaan? Dan ben je op deze pagina op het juiste adres. Scroll door de verschillende vragen en vind je antwoord.

Kom je er na het lezen van ons antwoord nog niet uit of staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op, wij staan je graag te woord!

Hoe krijg ik meer informatie over alle zomerpakketten?

Om alle te informatie te verkrijgen over het zomerpakket klik je op het desbetreffende pakket. Vervolgens zie je aan de rechterzijkant alle informatie over dit zomerpakket. Scroll door naar beneden om de pakketinhoud te controleren.

Hoe ga ik terug naar de homepage?

Door een simpele klik op ons logo keer je terug naar de homepagina.

Hoe kan ik zomerpakketten bestellen?

Zodra je een keuze hebt gemaakt tussen onze zomerpakketten, is het vrij eenvoudig om deze pakketten te bestellen. Voeg de pakketten toe aan je winkelwagen, vervolgens verschijnt er een pop up in je scherm met de vraag of je wil door shoppen of wil afrekenen. Klik op "nu afrekenen" als je de juiste zomerpakketten hebt toegevoegd aan je winkelmand. Vul vervolgens alle gegevens in, accepteer de algemene voorwaarden en betaal eenvoudig online jouw zomerpakketten!

Kan ik wijzigingen maken op de inhoud van de zomerpakketten op deze website?

Dat is zeker mogelijk! Neem hiervoor contact op met onze medewerkers, zij helpen je graag verder!

Zijn alle bedragen van de zomerpakketten in- of exclusief BTW?

De prijzen op onze website worden zowel in- als exclusief BTW weergegeven. Ieder zomerpakket is belast met beide BTW-tarieven: over non-food artikelen en alcoholische drank is het hoge tarief verschuldigd, over food-artikelen het lage BTW-tarief. De verkoopprijs is gesplitst in grondslag laag en hoog. Bij het plaatsen van de zomerpakketten geeft onze site het bedrag inclusief BTW aan. Dit kan minimaal verschillen met de uiteindelijke totaalprijs inclusief BTW (bijvoorbeeld door kleine afrondingsverschillen). De prijs zoals gemeld op de officiële orderbevestiging is de juiste prijs.

Wanneer wordt mijn zomerpakket geleverd?

Bij het invullen van het bestelformulier kun je zelf de gewenste afleverdatum uitkiezen, daarnaast kan je ook kiezen voor de optie "afhalen". Met de door jou gekozen datum zal zoveel mogelijk rekening worden gehouden. Op de orderbevestiging staat de afleverdatum vermeld. Je kan ook kiezen uit ochtend of middag levering. Bestel jij een standaard pakket dan hanteren wij een minimale levertermijn van een week. Heb jij een aangepast of zelf samengesteld zomerpakket dan hanteren wij een minimale levertermijn van 4 weken.

Wanneer en hoe moet ik mijn bestelling betalen?

Na het bestellen van jouw zomerpakketten ontvang je van ons een factuur. Deze factuur dient uiterlijk binnen 30 dagen voldaan te worden, tenzij er een ander termijn is overeengekomen. Je kunt bij ons ook altijd kiezen uit IDEAL of CreditCard betaling.

Kan ik als Particulier een zomerpakket bestellen?

Natuurlijk! Houdt er wel rekening mee dat transportkosten altijd betaald worden bij bestellingen die lager zijn dan €750,- excl BTW.

Wat deze kosten bedragen is in iedere situatie anders. Wij kunnen een zomerpakket natuurlijk ook versturen via PostNL.

Wil jij als particulier een zomerpakket bestellen? Neem voor de makkelijkere weg contact op met onze klantenservice, zij helpen jou graag verder.

Is er een minimale afname verplicht?

Bij al onze zomerpakketten hanteren wij voor bedrijven een minimale afname van 5 stuks. Wil jij minder afnemen dan is het mogelijk om als particulier een bestelling af te nemen. Bestel deze zomerpakketten telefonisch.

Al onze zomerpakketten worden verpakt in een feestelijke kerstdoos, ook is het mogelijk om je eigen doos aan te leveren.

Bestel jij verschillende pakketten? Dan kan je deze altijd uit elkaar halen, wij leveren alle zomerpakketten voorzien van een pakketnummer.

Kan onze eigen kaart, groet, waardering of brief van de directie in het zomerpakket worden verpakt?

Ja, bij een minimale afname van 15 dezelfde zomerpakketten. De kaart of brief ontvangen wij uiterlijk 4 weken voor de gewenste afleverdatum.

Wat is een zomerpakket?

Een zomerpakket is een samengesteld cadeau dat een werkgever omstreeks de zomerperiode aan zijn personeelsleden geeft. Met een zomerpakket verras je je medewerkers net eens op een andere manier, het is namelijk niet 2x per jaar kerst.

Waar kan ik terecht met mijn klacht ?

Ondanks alle inspanningen die wij stoppen om al onze leveringen en diensten perfect uit te voeren, gaat er helaas - en gelukkig bij uitzondering - wel eens wat mis door mensenwerk, transport of gewoon pech met een artikel. Mocht er een klacht of verbeterpunt zijn in onze producten of diensten dan kan dat doorgegeven worden - bij voorkeur via e-mail (info@yokado.nl) - of telefonisch.