• Showroom icon Eigen Showroom
  • Waterpoorticon Fries Familiebedrijf
  • Handschudden icon Betalen op Factuur
  • Delivery-PNG-File Kies zelf de Bezorgdatum

Winkelmand

1. Hoe plaats ik een bestelling ?

Zodra jij een keuze hebt gemaakt uit de kerstpakketten op onze webshop is het heel eenvoudig om de kerstpakketten naar keuze te bestellen.

Selecteer het gewenste aantal, klik vervolgens op “Winkelmand”. Vervolgens krijg je een pop up in het scherm met de keuze “Mandje bekijken” of “nu afrekenen”.

Klik op “Mandje bekijken” om eventueel nog wijzigingen aan te brengen, klik “Nu afrekenen” om door te gaan naar het afreken proces.

Hier kun jij je gegevens invullen en een bezorgdatum en tijd kiezen. Ophalen in ons magazijn is ook mogelijk. Selecteer betaalmethode en klik op “plaats bestelling”. Schrijf eventueel nog een opmerking met bijzonderheden.

Na het afrekenen ontvang je van ons een mail met daarin de bevestiging van uw bestelling, daarnaast ontvang je van ons verdere informatie over het eventueel ophalen of bezorgen van uw bestelling.

2. Kan ik ook telefonisch bestellen?

Ja, het is ook mogelijk om een bestelling telefonisch aan ons door te geven. Op werkdagen zijn wij bereikbaar van 09:00 – 17:00. Neem contact met ons op via telefoonnummer 0513 – 650 012.

Onze medewerkers helpen je graag met het noteren en verwerken van je bestelling.

3. Kan ik ook een bestelling plaatsen via de mail?

Je kunt je wensen doorgeven via de mail, onze medewerkers zullen dan zsm contact met je opnemen. info@yokado.nl.

4. Wat is de uiterste besteldatum?

Uiterste besteldatum is 21 december 2022.

5. Wat is de minimale besteleenheid?

Wij hanteren een minimale besteleenheid van 15 kerstpakketten per order. Soms geldt er een uitzondering op sommige pakketten, dit staat dan aangegeven bij het pakket.

6. Ik heb al besteld, maar ik wil nog extra pakketten bestellen. Kan dat?

Uiteraard is het mogelijk om extra pakketten bij te bestellen. Je kunt ook altijd telefonisch contact met ons opnemen. Wij zullen dan kijken of het mogelijk is jouw lopende bestelling aan te passen naar de nieuwe gewenste aantallen.

7. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Dat hangt af van de tijd tussen de gewenste leverdatum en het doorgeven van de wijzigingen. Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op als jij je bestelling wil wijzigen.

8. Kan ik mijn bestelling annuleren?

Dat is helaas niet mogelijk

9. Kan ik ook een vrijblijvende offerte aanvragen?

Ja, je kunt altijd een vrijblijvende offerte aanvragen. Voor het aanvragen van een offerte bent u voornemens om minimaal 15 pakketten af te nemen. Je kunt gebruik maken van ons offerte formulier (klik hier voor het formulier). Binnen 2 dagen ontvang je van ons een offerte op maat.

10. Kan ik een combinatie van verschillende kerstpakketten bestellen?

Uiteraard, het is jouw feestje.

Je kunt kiezen uit het gehele assortiment, en van elk pakket kun je zelf het aantal bepalen (rekening houdend met het minimale aantal van 15 pakketten).